اسکلت
اسکلت

اسکلت

دیگه زرتم قمصور شده

میخام پرده از یه واقعیت تلخ بردارم،البته این واقعیت از اولش هم پرده نداشت.افضاء شدم!مردها هم افضاء میشن،فشار که بیش از حد باشه افضاء شدن یه اتفاق ناگزیره،زن و مرد هم نمیشناسه،پاره پوره میشی به همین سادگی.
نظرات 7 + ارسال نظر
ali سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 15:53

کوکا... مخلص بچه های دل سبز شمال هم هستیم. اما فرسایش مال بچه های جنوبه. مائیم که هم تنمون سوخته هم دلمون. بچه های شمال که ماشالله همه سرزنده هستن. البته بخاطر تاثیر آب و هوا میگم وگرنه از لحاظ بار زندگی که زرت همه خمسونه...

شمالیا سرزنده ان ولی این آب و هوا رو من استثناعن تاثیر عکس گذاشته،کپک زدم
بععله درست میگی ولی در یک جمعبندی کلی همه مون سوخته ایم شمال و جنوب وشرق و غرب زیاد با هم توفیری ندارن مخصوصن ماها که آریستوکرات نیستیم،بورژوا هم نیستیم،روی تیغه ی پرولتاریا و مرگ لی لی میکنیم.
شاخص فلاکت رو از رو زندگی ما تدوین کردن.ولک ما هم سوخته ایم،
حنجره ی ما هم به خون نشسته.......
سرت سبز و دلت خوش باد.

ali سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 11:41

28 سااااااااااااااااااااال ! یعنی خیلی زیاده ؟
جوجه با 28 سال میخوای تمام علم دنیا رو داشته باشی. حتی ضرب المثلهای عربی رو ؟
من با 37 سال سن بچه اهواز هنوز 4 تا مثل عربی رو هم به زور بلدم اونموقع تو... حالا خیلی مونده تا بانک اطلاعاتیت تکمیل بشه... البته شایدم تکمیل نشه... قربانت... ستاره بچینی... بوس بوس

به قول مش قاسم آقا دروغ چرا؟تا قبر آآآآشاید درقیاس با سن شما جوجه باشیم ولی پنداری 280 سال عمر کردیم،نه از نظر جامع الاطراف بودن،نه از نظر عالم بودن فقط از نظر فرسایش.منظورم این بود که معنی زرت و خمسون خیلی پیش پا افتاده است ولک ما شمالی هستیم ولی ارادت خاصی به جنوبی ها داریم.شاعر میفرماید:
جومه ی ویلی چافی چقد قِشنگه
سر خیابون بندر چقد قِشنگه

ولک منبعت رو هم ذکر نکردی.این اصطلاح اگر هم درستش اونی باشه که میگی تو ادبیات عامیانه فقط به همین شکلی که اوردم اومده. درپایان هم باید خاطرنشان کنم که به باد معده ضرط میگویند.ضرطه دادن ینی جسارتاً باد ول کردن از ته! این زرت به اون معنی نیست.

معصومه سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 08:57 http://bamdad-barani.blogsky.com/

برا دیگران نسخه نمیدم اما به نظرم آدم باید زرتشو بزار تو کمد درشو ببنده چون کسی درستش که نمیکنه هیچ ناامیدترم میکنن آدمو.. هرچند گاهی خودمو میبینم که به پای یه نگاه کوچیک ساده یا یه چیز خیلی کوچیک کلی قمصورینگ میشم..

دقیقن.آدمای دور و بر من همه ماتحتشون به غایت گهی ست.

... دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 22:35

بهی یه روزی حالش خوب میشه مثه قدیما بذله گویی میکنه مثه قدیما کلمه های جدید اختراع میکنه حرفای جذاب میزنه مهربون میشه میتونی گازش بگیری اذیتش کنی شام دعوتش کنی بیرون پیتزا سفارش بدی بعد بهی پیتزارو بزاره دهنش و با دست تا جایی که میتونه کشش بده و بگه واقعن کش لقمه استا به بقیه ای که دارن با تعجب نیگاش میکنن بگه ببخشید من آدم مبادی آدابی نیستم! بهی بغلیه آدم تنهایی نیس زیاد دووم نمیاره اینجوری میدونم پژمرده هم که باشه دوس داشتنیه بداخلاق هم که باشه دوس داشتنیه هنوز یه جایی هست که برگرده کاش...

مریم دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 19:25

می دانی؟

یک وقت هایی باید

روی یک تکه کاغذ بنویسی

تـعطیــل است!

و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت

باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال ســوت بزنی

در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که

پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویـی:

بگذار منتـظـر بمانند !

مریم دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 18:46

چی شدی استاد؟!!! سخت شد!! نفهمیدیم! بیشتر توضیح بدین استاد پلیز(بازم پلیز استفاده شد)
به یک متخصص امور تحتانی مراجعه بفرمایید بد نیست!

بس که فک میکنی استاد! دونیا دو روزه یه روزش پنچ شنبس نیمه تعطیله یه روزشم جمعس تعطیله! این قد فک نکن کچل میشی استاد. اگه فردا دور از جون حمار شدید و خواستید مزدوج شوید کسی به مرد کچل دخمل آن هم از نوع خوشکلش نمیدهد. از ما گفتن بود!

استاد کجا بود؟حساسیت دارم به این کلمه.یه جور فحشه انقد استفاده نکن(:
ممنون بابت مشاوره.مشاوره ت هم که همش متلکه((:
مزدوج نخواهم شدن.

ali دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 18:27

زرتم قمصور شده درست نیست... صحیحش اینه: زرتم خمسون شده... یه مثل عربی هست زرت به معنی باد روده و خمسون هم یعنی 50 که جمع مذکر سالم هست... در کل برای کسی به کار میره که از زور فشار سرویس شده

خمسون نیاز به ترجمه داره؟
این چه ضرب المثل عربی هست که اگه سرچش کنی هیچی بالا نمیاد؟ از کجا دراوردیش؟منبعش رو هم بگو.ضمن زرتم قمصور شده رو هم سرچ کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد