اسکلت
اسکلت

اسکلت

لعنت

یه آدمی هست که نمی دونه چی از دنیا می خواد،یکی هست که می دونه اما پای رسیدن به خواسته اش رو نداره.دومی دردش زیاده اما چاره داره:داشتن.اولی اما یه درمانده ی ابدی می مونه،یه یهودای سرگردان.به آدمی که نمی دونه چی می خواد باید کاسه ی چه کنم چه کنم داد.کسی که کاسه دستش گرفته سر گذر مساله اش چه می خواهم نیست،مساله اش اینه که حالا چی بپوشم؟چه کنم؟ نوعی استیصال پیشرفته تر.

نمی خوام نصیحت کنم نمی خوام چیز یاد بدم.همه ی عمرم می دونستم چی می خوام همه ی عمرم نرسیدم،چه کنم چه کنم کردم.حالا نه اون آدم اولی ام نه اون دومی.

نظرات 3 + ارسال نظر
شیما جمعه 18 اسفند 1396 ساعت 13:56

سلام.ببخشید شما اینستاگرام یا توییتر دارید؟

بلی

س پنج‌شنبه 9 آذر 1396 ساعت 20:02

درمانده ی ابدی

رامین چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 22:43

من همیشه اینجارو رصد یا رسد میکنم.اقا بهزادی..‌ به قول خودت چگونه ای؟

چون شمعی یائسه در رهگذار باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد