اسکلت
اسکلت

اسکلت

کلم برای افسردگی خوب نیست

چند وقتیه دچار سناریوی باسمه ای آینه شدم.میرم جلوی آینه یه نگاه سفیه اندر سفیه به خودم میندازم و میگم کاش برمیگشتم به دو سال پیش،زمانی که سرحال بودم و هنوز تصادف نکرده بودم.به خودم نگاه میکنم،صورتم لاغر و پژمرده شده شدم شبیه مرده های تازه سر از گور درآورده.کمی از آینه که فاصله میگیرم الهه ی افسردگی رو توش میبینم با یه صورت مسخ شده و بی روح.دیروز که چشمم  دوباره به الهه ی افسردگی افتاده بود و تأمل در ایام گذشته میکردم و بر عمر تلف کرده تأسف میخوردم و سنگ سراچه ی دل به الماس آب دیده میسفتم صدای گوشی ام دراومد؛خانم ف بود،شش ماهی میشد که کاتش کرده بودم،گفته بود دختر است و مجرد،وقتی فهمیدم شوهردار است بهش گفتم برو این دام بر خروس دگر نه! سه ماهی بود که دیگه پیام نمیداد.نوشته بود"قهری هنوز؟" یک شکلک مسخره هم ضمیمه ی پیامش کرده بود.پروفایل تلگرامش هم برای اولین بار عکس دار شده بود،بازش کردم،موهای رنگ شده اش را مثل کلم روی سرش جمع کرده بود یک تاپ صورتی تنگ و تروک هم پوشیده بود و با نگاه دراماتیکش به افقهای دوردست می نگریست.رفتم جلوی آینه و به الهه گفتم به نظرت کلم برای افسردگی خوبه؟گوشی دستم بود و دور اتاق راه میرفتم،مردد شده بودم در جواب دادن یا ندادن؛یک بار دیگه به عکس و پیام نگاه کردم،پنج دقیقه راه رفتم دوباره برگشتم جلوی آینه و گفتم کلم برای افسردگی خوب نیست.

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 18:48

چرا یه بلیط آنالیا بگی یه آب و هوایی عوض کن. آمده است که در درمان فسردگی مردان بسیار مثمر ثمر است بسیار :) به این روش بیکینی درمانی گویند

کارت پایان خدمتم نیومده هنوز.انگار قصد دادنش رو هم ندارن.

م دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 14:04

کلم برای من خوب نیست. واسه ی تو هم همینطور.این کلم ها رو بذار واسه بزبزقندی ها.

نمیدونم شاید نمیدونم.شاید شاید شاید...

مریم دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 13:19

استاد جوشونده بخور!!! برو دم عطاری بگو یه چی بده دم کنم بخورم واسه افسردگی :)

راهکار بهتری به ذهنت نمیرسه؟:-)

سیم سیمینا دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 09:30

کفر نعمت نکن برادر
آب نطلبیده مراده
اصلا تبرک داره
قحطی می‌مونه‌هااا!

سیم سیمینا
من قحطی زده ام
باغ آفت زده ام
کشتی بی لنگر به گل نشسته ام
لب دوخته ام
فانوس دریایی شهر سوخته ام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد