اسکلت
اسکلت

اسکلت

احمقها را باید اخته کرد

پدرم یک احمق تمام عیار است.ازش بیزارم.سالهاست جز سلام کلامی بین ما رد و بدل نمیشود.تا حالا بهش بابا نگفتم و اصلن در موقعیتی قرار نگرفتم که بخواهم به نام صدایش کنم.کل مکالماتمان را از کودکی تا حالا اگر بخواهم mp3 کنم به زحمت به نیم ساعت میرسد.از این نیم ساعت بیست دقیقه اش سلام است بقیه اش هم "داری برمیگردی دو تا نون بگیر".مادرم هم احمق است که با یکی احمق تر از خودش ازدواج کرد با این حال از مادرم بیزار نیستم.

کاش آدمها این واقعیت را بپذیرند که ازدواج امری محتوم نیست.لزومی ندارد هر انسانی نسلی از خودش راه بیندازد.اگر صبح زود شومبول پسری زودتر از خودش از خواب بیدار شد،اگر حس کرد منی اش از گلوگاهش بالا آمده و جلوی دیدگانش را گرفته،همه جا را سفید می بیند نباید به ازدواج فکر کند.اگر دختری صبح رفت جلوی آینه و به خودش گفت من میتوانم دهنده ی خوبی باشم ،حتی شیر هم میتوانم بدهم دیگر وقت وصال رسیده،نباید ازدواج کند.باید یک فرقی با حیوانات داشته باشیم.احمقها نباید نسلی داشته باشند.
نظرات 5 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 18:57

استاد باز که دموکراسیت از نوع وطنی شد که!! ما خوش داریم یادگاری بزاریم مشکلیه؟!!! شما و سایر موافقان نظرتان برید دسته جمعی خودتون رو حلق آویز کنید اگه دیدی کسی گفت چرا!!! والاااااا
( از اینجا رو با لحن خاله زنکی بخون) واقعا که!! چه آدمایی پیدا میشن! با زور میخوان نظرشونو به ملت تحمیل میکنن!! واه واه خدا به دور :)

منظورم شما نبودی که.اصن۱۲۴هزارتا یادگاری از خودت به جا بذار.خوشحال هم میشیم.به توانایی های شما ایمان داریم:-)

معصومه دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 16:30 http://bamdad-barani.blogsky.com/

احمقانست که آدم یکیو بدنیا بیاره اونم بخاطر بالا پایین شدن ترشح غده ای ! بعد اونم توی یه جهنمی که جا واسه خودم آدم نیست .بعد هم هیچ نتیجه ای وقتی نگرفتی که به صحتش ایمان داشته باشی به دیگران چی میخوایم یاد بدیم..

منم همینو میگم منتها بعضیا یادگاری زیاد دوس دارن:-)

مریم یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 23:35

راستی من تی وی نمیبینم! پس کلیه برنامه های مزخرفشم نمیبینم! دلیلی نداره هرکی میاد تو تی وی هرکاری کرده درست باشه! این یارو رو جریانشو تو نت خوندم.در حماقتش همین بس که کلی جک ساختن واسش...
هرکسی عقل و احساس خودشو داره. درست و غلطشم به خودش مربوطه. در و تخته بودن دیگه چنان زن کوته فکری چنان شوهر بی فکری هم میخواد...قرار نیس همه فیلسوف باشن..جامعه هم به احمقها نیاز داره هم به فیلسوفها و دانشمندا...جامعه یه دست با مشکلات زیادی روبرو میشه...شاید دلیل خلقت احمقها همین نیاز جامعه به اونا باشه...

من گفته ها و تفکرات دیگرانو مطالعه میکنم یا میشنوم ولی چون صاحب عقلم(تفاوت دارم با حیوون تو این زمینه) این خودمم که تصمیم میگیرم
به قول شاعر
در گند ز بی عقلی صدا بسیار میپیچد..

مریم یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 23:29

اوا استاااااد (اینو با ادای دخترونه بخون) گفته بودین دموکراتین که!! خب من نظرمو گفتم! نکنه انتظار داری هرکی اینجا میاد کامنت میذاره از پستت به به و چه چه کنه! این نظر منه واسه نظرمم دلیل دارم اما امشب وقت عبادت و نیایشه زمان واسه توضیح نیس...

از کجا معلوم بچه من ادم خوشبختی نباشه؟ از کجا معلوم از بدنیا اومدنش خوشحال نباشه؟ از کجا معلوم نگرش و ایدئولوژیش با من متفاوت نباشه؟!!!

حالا من خودخواه اختیار زندگیمو دارم ندارم؟!! شما اونجوری که صلاح میدونید رفتار کنین استاد
صلاح مملکت خویش خسروان دانند

اخم نکن استاد زشت میشی!!! :)

((:
الانم میگم دموکراتم.منم نظرمو گفتم برای کسی نسخه نپیچیدم.انتظارم ندارم کسی به به چه چه کنه.تضارب آراء خوبه.ای بابا مگه من گفتم بچه دار نشو؟هرچقدر دوست داری یادگاری به جا بذار(: مخصوصن که یکی از دغدغه های حکومت در حال حاضر بحران کمبود جمعیته و دارن تلاش میکنن صد و هشتاد میلیون بشیم.اصن شما چارده تا یادگاری از خودت به جا بذار هفت تا دختر هفت تا پسر((:
تلویزیون ما بیت الاحزانه.ندیدنش بهتره.

مریم یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 18:19

منم راجع به نسل یه روزی مث شما فکر میکردم فرزندم. میگفتم کسی که خودش دنیا نداره و از دنیا بیزاره چرا باید یه طفل معصومیو به این دنیا اضافه کنه! مگه جای خوبیه که یه بدبخته دیگه هم اسیرش بشه.اما سنم که رفت بالا نظرم کم کم عوض شد..به یه جایی که میرسی به خودت میگی دوس دارم یه یادگاری از من تو این دنیا بمونه..یه چیزی که نشون بده من با تمام بدبختیام و سختیام وجود داشتم و زندگی کردم...
صرفا ازدواج مساوی با نسل نیس میتونی ازدواج نکنی ولی نسلتو داشته باشی. این چیزیه که من بهش معتقدم. بنظرم ازدواج زمانی لازمه که دو نفر واقعا دلباخته هم باشن و دوست داشته باشن باهم زندگی کنن بخاطر خودشون نه بخاطر افزایش جمعیت و حرف مردم و ارضای غریزه و...
خداوند میفرماید از شما همسرانی از جنس خودتان آفریدیم تا به انها آرامش یابید...یعنی ازدواج مساوی با ارامش, عشق, محبت و علاقه
اما تو فرهنگ ما ازدواج مساوی با نسل, غریزه و...هرچیزی جز عشق
متفرم از ملتی که دخترانشو از ترس انگ ترشیده شدن و پسرا رو جهت "مرد" شدن وادار به ازدواج میکنن...الهم العنهم جمیعا الی یوم القیامه

اوج خودخواهیه به خاطر اینکه یه یادگاری از خودم تو این گه دونی باقی بذارم با سرنوشت یک آدم یک نسل بازی کنم.چه اهمیتی داره اینکه من با بدبختی ها و سختی هام تو این دنیا زندگی کردم؟مگه من کی هستم؟اگه نمی بودم چه اختلالی در کائنات به وجود میومد؟اگر نباشم چه اختلالی در گردش افلاک رخ میده؟پدرم روزی به این نتیجه رسید و من شدم یادگاریش.من برای پدرم یک پول سیاه هم ارزش قائل نیستم. این خوبه؟به چه قیمتی میخای از خودت یادگاری به جا بذاری؟
ازدواج نکنی و نسلتو ادامه بدی؟متوجه نشدم.
ازدواج زمانی لازمه که فرد صلاحیت اقتصادی اجتماعی فرهنگی و ثبات روحی روانی داشته باشه بعدش دلباختگی بیاد وسط.یه دختر و پسر احمق اومده بودن تو برنامه آدم احمقتری به نام احسان علیخانی.پسره به خاطر اثبات دلباختگی خودشو از طبقه چهارم پرت کرده بود پایین.تازه این زوج دلباخته یه شب به این نتیجه رسیدن که باید یادگاری داشته باشن.پسره ترتیب عشقشو داد و یادگاریش رو هم به عنوان سند افتخار اورد تو برنامه پرفسور علیخانی.
به ازدواج اعتقادی ندارم.نه اینکه بخام به عنوان یه دستورالعمل توصیه ش کنم.یه باور شخصیه.دوس ندارم هیچ یادگاری ای از خودم به جا بذارم.اینجوری شاید تو تنهایی و فلاکت بمیرم ولی به نظرم ارزششو داره،حداقل وجدانم راحته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد