اسکلت
اسکلت

اسکلت

افاضات(۴)

-جدیدن به این نتیجه رسیدم که هرم مازلو به جز اون پنج طبقه یه زیرزمین نمور و کپک زده هم داره،دقیقین زیر طبقه ی اول.زیرزمین مخصوص اوناییه که از یکی از طبقه ها سقوط کردن و فلج شدن،همینطور اونایی که از اول هم نای بالا رفتن از طبقه ها رو نداشتن.

-گنجینه واژگان انگلیسی یک ایرانی:اوه یس.مای گاد.کام آن.هاردر.فاک.ساک ایت.اوووه یه.

-بیا بیا دلدار من دلدار من،درآردرآر شلوار من شلوار من،بکش پایین تنبان من تنبان من،بده هوا لنگان من لنگان من(مولانا خطاب به شمس).
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 21:03

حالا اگه امکان داره دوباره بزار بعد پاکش کن پیلیییییز.

خط اولشو دیشب خوندم نظرمو جلب کرد دیگه خوابم میمد گفتم بقیشو فردا میخونم که پاکش کردید

من یه ایرانیم به جز واژگان مقدسی که اشاره فرمودید و متاسفانه هنوز قسمت نشده استفاده کنم پیلیزم بلدم :) نمیدونم بدرد مصارف خاص میخوره یا نه؟!!! ;-)

فقط جمله ی اولش رو یادمه بقیه ش یادم نیست.
ایشاالله قسمت شما هم بشه استفاده ی بهینه کنی از این واژگان:-)
نه،پلیز خیلی مودبانه ست کاربرد نداره:-)

مریم پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 13:28

دیشب یه پست گذاشته بودید که تیترش واسم جالب بود اما وقت نشد بخونم چرا حذفش کردید؟!!!

نمیدونم.حس کردم باید پاک بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد