اسکلت
اسکلت

اسکلت

چند می ارزی؟

همیشه که قرار نیست شحنه ای،مأموری،بزرگتری دهانت را ببوید مبادا گه اضافی خورده باشی که گفتی دوستت دارم.همیشه که تازیانه خور عشق زیر تیرک، ملس نیست.عشق را در ترازو که بگذاری خوار می شود،خار می شود،به ورطه ی بیهودگی می افتد.وزن لب دادن،وزن همخوابگی،وزن هدیه،وزن اینکه چرا در جوابم نگفتی دوستت دارم،وزن اینکه پاشیدی روم کثیفم کردی،وزن اینکه اگه از عقب دادم باید سپاسگزار باشی،وزن اینکه من رویای خیلی از مردها هستم، وزن اینکه من فقط به خاطر تو...،وزن اینکه من فقط برای تو...،وزن،ترازو،وزن،ترازو.... عشق را با قصابی چه کار؟

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 22:57

آدما علاقه دارن بقیه رو ارزشگذاری کنن.از رو قیافه ت،از رو لباس پوشیدنت،حرف زدنت،از جیبت... زنها همه شون همینجوری ان،

مردها چی؟ مردها چطور زنارو ارزشگذاری میکنن؟ قیافه, هیکل, سایز سینه, وضعیت مالی خانواده دختر, توسری خور بودن دختر ببخشید منظورم همون فرمانبری بی چون و چرا یا حرف گوش کن بودن خودمونه...

زیاد تند نرو...نوع بشر همه همینجورن! مرد و زن نداره. جنس بشر اینجوریه...

حرف شما کاملن درسته.منم منظورم مقدس جلوه دادن مردها نبود

م چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 08:00

دوستِ من... چرا پست نمیذاری؟ منتظرم

سیم سمینا دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 09:23

بسی عالی

بسی سپاس

م دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 08:45

چقدر گفتن این حرفا و تداعی کردن این اتفاقات حتی واسه کسی که واسش اتفاق نیافتاده سخته!
چقدر بده منت گذاشتن واسه دوست داشتن!
چقدر بده تمام و کمال و همه جوره ، همه چیزش رو دوست داشته باشی و هیچ چیزش واست بد نباشه !
یه چیزی رو تو زندگی یاد گرفتم، اونم اینه که تظاهر به چیزی که نیستم نکنم! کاش همه آدما اینجوری بودن! راحت بگم... کاش آدما ادای تنگ ها رو در نمیاوردن!

آدما علاقه دارن بقیه رو ارزشگذاری کنن.از رو قیافه ت،از رو لباس پوشیدنت،حرف زدنت،از جیبت... زنها همه شون همینجوری ان،اونایی که میگن نیستن دروغ میگن، رادیکال فمنیستهایی رو دیدم که داشتن با هم درباره عضلات شکم فلان مرد مباحثه میکردن!
عشق فقط حرکت خیزابی هورمون هاست.هورمونها که فروکش کنن عشق هم محو میشه برا همین میگن وصال قاتل عشقه.دوست داشتن اصیل تره ولی از عهده ی اونم برنمیایم فقط نقش بازی میکنیم.

سحر یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 23:24

به جای اینکه با این پست متلک بارم کنی میتونستی جواب کامنتمو بدی و بگی دوس نداری کامنت بزارم اینجا من مث تو بلد نیستم با کلمات بازی کنم اینجوری که تو میگی نبودم خودت میدونی هر کی دیگه اگه این حرفارو بارم میکرد جواب دندون شکنی بهش میدادم...بگذریم
اگه میدونستم انقد ناراحت میشی کامنت نمیدادم ادرس اینجارو از رامین گرفتم گفتم شاید...
امیدوارم هرجا که هستی سلامت باشی حالت خوب باشه
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد